Gemeentelijk Inkoop Platform

30 januari 2025
 Utrecht

Sinds de oprichting in 1999 is het Gemeentelijk Inkoop Platform (GIP) één van de belangrijkste ontmoetingsplaatsen geworden voor gemeentelijke functionarissen die met inkoop te maken hebben.

Doelstelling van het GIP is het uitwisselen van kennis en ervaring op het gebied van de gemeentelijke inkoop en de gemeentelijke inkoopfunctie.

Bij de bijeenkomsten van het GIP is ook altijd een vertegenwoordiging van PIANOo aanwezig.

De bijeenkomsten van het GIP zijn uitsluitend bij te wonen door functionarissen van gemeenten of hieraan gelieerde overheidsorganisaties zoals Omgevingsdiensten en Veiligheidsregio’s.

 

Opzet bijeenkomsten

Tijdens de vijf reguliere bijeenkomsten van het GIP staan thema’s centraal. Deze thema’s worden door de deelnemende gemeenten voorgesteld en vastgesteld op basis van actualiteit dan wel interesse.

De thema’s worden gepresenteerd door deskundige gastsprekers die de achtergronden van de thema’s vanuit eigen kennis en ervaring toelichten.

De bijeenkomsten van het GIP vinden in Utrecht (Hotel Van der Valk) plaats en hebben de volgende agenda:

14.00 – 17.30 uur   Vergadering rond thema(‘s)
17.30 – 20.15 uur   Aperitief en diner

 

Hier kunt u zich aanmelden

Informatie over event

Ook interessant

Fijne Feestdagen!

Fijne Feestdagen!

Arriva bedreigt opnieuw hoofdrailnetconcessie NS

Arriva bedreigt opnieuw hoofdrailnetconcessie NS

Provincie Limburg betaalt alsnog tenderkostenvergoeding uit

Provincie Limburg betaalt alsnog tenderkostenvergoeding uit